A légitársaság neves művészeket kért fel a látványtervek elkészítésére. A nemzetközi BETC ügynökség által jegyzett új kampány hat plakátja az Air France szolgáltatásait mutatja be: az A380-as kényelmét, az új La Premiére kabint, az új Business kabint, a minőségi gasztronómiát, a hálózatot és a SkyPriorityt (elsőbbségi hálózatok több mint ezer reptéren). Ezt még másik tizenkét plakát egészíti ki, amely a légitársasággal elérhető emblematikus célállomásokat jeleníti meg, így például: Párizst, New Yorkot, Brazíliát, Kínát, Japánt, Afrikát, Olaszországot.
Air France, France is in the air – ez az a szlogen, amely a vállalatirányítók szerint teljes mértékben tükrözi a társaság Transform 2015 tervében megfogalmazott nagyszabású célkitűzéseit. A látványelemek, amelyeket az argentin fotósok készítettek, meglepő hatást keltenek, azzal hogy a modern stílust keverik a hagyományokkal. Örömöt, fiatalságot és lendületet sugároznak a képek a Moulin Rouge-ról, a Francia Forradalomról, mesterszakácsokról és az haute couture-ről.
A légitársaság jellegzetes francia karakterét és az Air France-szal való utazás élvezetét illusztrálja a vidám, életteli és izgalmas üzenet, ami a francia életstílust képviseli. A nyílt és szokatlan hangvétel az összetartozás, a közelség érzetét kelti a nagyközönségben.
Az új szlogent az alábbi tizenkét ország prémium sajtójában promotálja a légitársaság: Franciaország, Németország, Brazília, Kanada, Kína, Spanyolország, Olaszország, Japán, Oroszország, Szenegál és Svájc)
Legyél az első hozzászóló "Air France: új profil, új kampány" című cikkhez