Teljes arculatváltáson esik át a főváros egyik kedvelt apartman szállodája, a Fraser Residence Budapest. A Corvin sétány szomszédságában található szálloda 2020. március 25-én kilép a Frasers Hospitality hotelláncból és ESCALA Hotel & Suites néven folytatja. Az ESCALA új arculattal fog tovább működni Budapest szívében, azonban a tulajdonos és a hotelt üzemeltető csapat a márkanév váltás után se fog változni.
Új irányok, régi értékek
Az arculatváltás célja elsősorban az, hogy szélesebb réteghez juthasson el az a vállalati filozófia, amit az ESCALA csapata már a Frasers Hospitality hotellánc tagjaként is kialakított: prémium vendéglátás modern, belvárosi hangulatban. Az új branding mögötti letisztult, ugyanakkor elegáns koncepció az eddigi ars poeticát tükrözi egy teljesen új köntösben. A Fraserre jellemző világos árnyalatokat az ESCALA Suites csokoládébarnára és élénk narancssárgára cserélte: a szín vissza fog köszönni a hotel honlapján és közösségi média felületein is. A kalligrafikus logó visszatükrözi a lakosztályokra és a vendégfogadásra is jellemző elegáns légkört.
A Fraser Residence új színekben, ESCALA Hotel & Suites név alatt fog működni
Az ESCALA Hotel & Suites Budapest szívében található, csupán néhány lépésre a Corvin bevásárlóközponttól és a Nagykörúton pezsgő élettől. Az 50 luxuslakosztállyal rendelkező 4 csillagos hotel a saját otthonunk komfortosságát kínálja: az óriási hálószobán kívül teljesen felszerelt konyha, nappali, külön étkező és pompás fürdőszoba alkotja az ESCALA-élményt. Egy ESCALA lakosztály az üzleti utazóknak és pihenni vágyó családoknak is kiváló szállás lehet és a kényelemhez bőséges büféreggeli is társul. Azonban akik szeretnék felfedezni Budapest gasztronómiai kincseit, azoknak is tartogat izgalmas éttermeket és bárokat a környék. A művészeti kávézókban és koncerthelyszínekben gazdag Baross utca és Ráday utca is csupán 10 perc tömegközlekedéssel.
Az ESCALA Hotel & Suites a Marketing21 reklámügynökséget bízta meg az arculatváltás kivitelezésével. A cég a márkaérték tervezése során a luxus és komfort értékek vizuális megjelenítését tartotta szem előtt.