Új kampányban népszerűsítik Németországot: fókuszban az érintetlen természet és a rejtett kincsek

A Rajna partján fekvő Koblenz látképe

Érintetlen természet és felhőtlen élvezetek, fenntartható ajánlatok és jó szórakozás – ezek a German Summer Cities 2021 kampány pillérei, amellyel a Német Turisztikai Hivatal (DZT) a városi régiókat reklámozza 2021 nyarán.

A DZT a #GreenSummerStories hastag-gel célzottan irányítja a potenciális vendégek érdeklődését az alternatív kínálatokra a közismert turisztikai hotspotokon kívül, mint például a városi úti célok közelében található zöldfelületek, parkok, üdülőterületek és szabadidős kínálatok.

„A koronavírus-járvány a városi utazásokat – a német beutazás különösen sikeres szegmenseként – átlagon felül érintette. A külföldi vendégek megnövekedett biztonsági és elővigyázatossági igényének megfelelően jövőre az új, fenntartható városi élményekre építünk – ezt jelenti a German Summer Cities reloaded a COVID19 miatt – magyarázza Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke. – Vonzó ajánlatokkal a városok környékén új lehetőségeket kínálunk a nemzetközi utazók számára. Az úticél Németország márkatudatosságának növelése áll a jövő évben a marketingakcióink központjában, illetve szeretnénk ötleteket adni az ügyfeleink utazási terveihez.”

A „German Summer Cities 2021” öt kiemelt tematikus pillérre épül:

  1. A „Természet és város” bemutatja a nagyvárosok és a közelükben található természeti és aktív ajánlatok széles spektrumát.
  2. A „Látványosságok” megvilágítják a kevésbé ismert látnivalókat és a híres helyszíneket a metropoliszokban és a kisebb városokban.
  3. A „Romantika” ötleteket ad meseszép útvonalakhoz.
  4. A „Művészet és kultúra” átöleli a klasszikus kultúra, a hagyományok és a kortárs művészeti élmények spektrumát.
  5. A „Szórakozás” ötleteket ad a németországi utazáshoz a kisebb és nagyobb rendezvények mentén, amelyek 2021-ben kerülnek megrendezésre.

Petra Hedorfer úgy véli: „A németországi turizmus számos partnere nagy elkötelezettséggel szeretne megfelelni a vendégek elvárásainak a koronavírus-járvány idején. Kampányunkkal ezeket a termékeket célzottan mutatjuk be a releváns piacokon és célcsoportok számára.”

A kampány fontos része a microsite, mint jelentős ötlet- és információs központ célcsoportspecifikus kép- és videotartalommal, a digitális kommunikáció minden nemzetközi piacon, illetve a globális OTC-platformokkal (Over The Counder – tőzsdén kívüli) való együttműködés (mint pl. a Tripadvisor). A németországi turizmus partnerei mint pl. a Magic Cities, a Historic Highlights of Germany, illetve az UNESCO-világörökségi helyszínek a korona-elvárásoknak megfelelő konkrét ajánlatokat állítanak össze a tematikus pillérekbe való integrációhoz. Ezek bemutatják a külföldi vendégeknek, hogy a városokat másképpen is – természetközeli módon, a turisták megszokott útvonalaitól távol és fenntarthatóan – fel lehet fedezni, például kerékpárral.