Hasít a Vesta, viszik a Ladákat

Úgy tűnik, hogy most tényleg sikerül a Ladának a korszakváltás: az új Vestával minden téren versenyképessé vált a márka.

Öles léptekkel tér vissza a jelenbe a Lada. Tavaly óta újra kaphatók Magyarországon a megújult modelljei, a napokban pedig itthon is bemutatták az első, már a Renault-irányítás alatt készült Ladát, a Vestát. Alapára 3 millió forint, de 3,5 millióért már klímát is adnak a kocsihoz, amit 1,6 literes, benzines, 16 szelepes, 105 lóerős motorral gyártanak.

Az árszabás rendkívül ígéretes, ráadásul már az első hazai gyorstesztekből az derült ki, hogy korántsem csak árcédula miatt vonzó a Vesta. A forma modern és tetszetős, az utastér tágas, hosszú úton is kellően kényelmes a majd négy és fél méteres, 480 literes csomagtartóval rendelkező autó.

Bár az furcsa, hogy csak egyetlen 1,6-os motorral választható a Vesta, a jelentések szerint az jó választás a kocsihoz: kellő dinamizmussal mozgatja, miközben fogyasztása még nagyobb terhelés mellett is bőven nyolc liter alatt tartható. Mindezek alapján úgy tűnik: kategóriájában – amelynek egyik éllovasa a Dacia Logan – sikerre számíthat a Vesta.

Erre utal az is, hogy a forgalmazó Lada Hungary Kft. szerint Magyarországon épp csak elkezdődött az értékesítése, máris óriási az érdeklődés a Vesta iránt. Egy hét alatt több mint húsz darab kelt el. Az első autót a LADA Pécs értékesítette. A vevő már egy ideje gondolkodott Lada vásárlásán, s mikor kiderült, hogy március 1-én megérkezik a Vesta, akkor rögtön döntött. Még nyitás előtt hívta a kereskedést és a kora reggeli órákban alá is írták a szerződést.

Legyél az első hozzászóló "Hasít a Vesta, viszik a Ladákat" című cikkhez

Szólj hozzá

Your email address will not be published.


*