Így kényezteti business utasait az Air France a földön

Megújult a párizsi Charles de Gaulle repülőtér 2G terminálján az Air France várója, amelyben exkluzív környezetben tölthetik az időt a légitársaság business utasai.

Alapos átalakításon esett át az Air France lounge a párizsi Charles de Gaulle repülőtér 2G terminálján. A korábbi ötszörösére bővített, teljes körűen felújított, 730 négyzetméteres váró kör alakú fogadóépületben lehetőség van ügyintézésre az interaktív adminisztrációs pultoknál, az egyéni kéréseket pedig az légitársaság ügyfélszolgálati munkatársai teljesítik.

Az utasok már a belépéskor találkozhatnak a legújabb lakberendezési és formatervezési trendekkel. A világítás, a bútorok – a hatalmas kanapék, a kényelmes székek és az egyedi tervezésű díszpárnák – meghitt, otthonos térré alakítják a várót.

Ugyanebben a szellemiségben született a lounge-ban található párizsi brasserie stílusú étterem is. Az elegáns étkezőt újratervezett padok veszik körül, ezzel is kontrasztot teremte a francia sikk és a modern stílus között. Májustól újabb különlegességgel bővül az ételválaszték a lounge-ban: helyben sütött francia pékárukat és süteményeket is készítenek majd az Air France utasainak.

Franck Terner, az Air France vezérigazgatója a beruházásról azt mondta: „Az Air France mindig is elkötelezett híve volt a kiemelkedő minőségű termékeknek és szolgáltatásoknak. Az új váró kialakításakor elsődleges célunk az volt, hogy kiszolgáljuk azokat a közép távon utazó ügyfeleinket, akik közel ugyanannyi időt töltenek a repülőgépen, mint a repülőtér csarnokaiban. A prémium dizájnú lounge a francia építészet gyökereihez nyúlik vissza, ami egyediségnek számít a piacon.”

Legyél az első hozzászóló "Így kényezteti business utasait az Air France a földön" című cikkhez

Szólj hozzá

Your email address will not be published.


*