A Német Turisztikai Hivatal (DZT) online rendezvénnyé teszi az úticél Németország legnagyobb beutazási workshopját június 22–24. között. A Covid19-járvány miatt a DZT szoros egyeztetésben a vendéglátó Mecklenburg–Elő-Pomeránia Turisztikai Egyesülettel (TMV) úgy döntött, hogy elhalasztja a Germany Travel MartTM (GTM) rendezvényt 2021-re.
Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke így nyilatkozott: „Annak érdekében, hogy ápoljuk és tovább építsük a nagyon fontos kapcsolatot a németországi turisztikai partnereink, a nemzetközi vásárlók és szakmai résztvevők között, ebben az évben a GTM-et digitális rendezvényként kínáljuk fel. Ezzel hidat építünk a 2020/2021-es helyreállító programok és a következő valós GTM között.”
Tobias Woitendorf, a TMV ügyvezetője: „Már ma nagyon várjuk, hogy a nemzetközi utazási szakma key accountjait üdvözölhessük Mecklenburg–Elő-Pomerániában a GTM-en 2021. április 25–27. között. A rendezvény előkészületei már elkezdődtek. A virtuális GTM 2020-at pedig arra fogjuk használni, hogy a szövetségi államunkat egy webinárium segítségével mint vonzó desztináció prezentáljuk.”
A kiállítók és a szakmai vásárlók, a hosted buyerek közötti live meetingeken kívül a már megszokott networking-eszköz keretén belül a DZT további digitális kommunikációs lehetőségeket is integrál, mint például webináriumok vagy lehívható tartalmak (on-demand).
A virtuális GTM 2020 rendezvényen való részvétel a német partnerek számára 79 euróba kerül. Az érdeklődők mostantól online regisztrálhatnak. Azok a partnerek, akik már benne vannak a GTM levelezési listájában, automatikus üzenetet kapnak. A GTM fennállásának 46 éve alatt különösen hatékony platformnak bizonyult az üzleti kapcsolatok és a szerződéskötések terén a nemzetközi utazási szakma több mint 500 key accountja és a németországi kiállítók között. A több mint 45 országból érkező részvevők a workshop napjain több mint 20 ezer személyes üzleti megbeszélést folytatnak.