Qatar Airways: „Az én légitársaságom”

A repjegy.hu internetes utazás- és repülőjegy-foglaló rendszert üzemeltető Weco-Online Kft. értékelése alapján a második helyen a Turkish Airlines végzett, harmadik pedig az Emirates légitársaság lett az utasok értékelése szerint. Az internetes jegyértékesítéssel foglalkozó oldalon a légiutasok négy kategóriában – légiutas-kísérő, fedélzeti ellátás, menetrend és ár-érték arány alapján – nullától ötig osztályozhatták a légitársaságok szolgáltatási színvonalát, mindennapi munkáját. A válaszadók úgy értékelik, hogy a legkedvesebb légiutas-kísérőkkel a Jet2.com fedélzetén találkoztak, a kategória ezüstérmese a Qatar Airways lett, harmadik helyen az Aegean Air végzett. A legjobb menetrend kategóriában holtversenyben végzett első helyen a Finnair és az Austrian Airlines, a Qatar Airways a dobogó harmadik helyére került.

Az ár-érték arány megítélésében a kategória első helyén a Qatar Airways végzett az Air Malta előtt, holtversenyben harmadik lett a Turkish Airlines és a Norwegian Air Shuttle. A legjobb fedélzeti szolgáltatásért járó díját az Emirates légitársaság képviselője vehette át, második lett a Qatar légitársaság, megelőzve a Turkish Airlines társaságot.

A díjakat a Budapest Airport SkyCourt Konferenciaközpontjában adták át 2014. január derekán – tudósított az MTI.

Legyél az első hozzászóló "Qatar Airways: „Az én légitársaságom”" című cikkhez

Szólj hozzá

Your email address will not be published.


*