Srí Lanka idegenforgalma megcélozza Magyarországot, mint forráspiacot

A Srí Lanka RoadShow célja, hogy megerősítse a meglévő kapcsolatokat, illetve új kapcsolatokat hozzon létre a magyar utazás-szervezők, utazási ügynökségek és a Srí Lanka-i utazási szervezők között

A kelet-európai régióból 2017-ben nőtt a Srí Lankába történő turisztikai beutazások száma, a Srí Lankai Turisztikai Promóciós Iroda (SLTPB) 2018-ban Magyarországot választotta, hogy a magyar turisták számára különleges programokat ajánljanak, aminek apropójából a budapesti Continental Hotel Budapestben 2018. május 17-én megtartott Srí Lanka-Hungary Turisztikai Üzleti Fórumon mutatták be a turisztikai programtervezetet.

A RoadShow egyik előadásán

Május 14-17-én Varsóban, Krakkóban és Budapesten a helyi turisztikai ipar képviselői találkoztak a Srí Lanka-i utazásszervezőkkel, a 2018-as Road Show részeként. Az eseményt a Srí Lankai Turisztikai Promóciós Iroda (SLTPB) kezdeményezte, amelynek célja a meglévő együttműködés erősítése a turizmus területén, valamint új üzleti kapcsolatok kialakítása az egyes országok között. A befejező találkozóra Budapesten került sor, amelyen a magyar utazási irodák képviselői  lehetőséget kaptak arra, hogy a B2B találkozók során a Srí Lanka-i turisztikai ipar képviselőivel tárgyaljanak.

Madubhani Perera, a Srí Lanka-i Turizmusfejlesztési Iroda marketing igazgatója

„Srí Lanka egy olyan hely, ahol mindenki talál magának valami különlegeset – a magas hegyektől, a tea ültetvényektől a tenyér dzsungelig és a gyönyörű strandokig. A vad természet szerelmesei itt láthatják az állat- és növényfajták sokféleségét, a történelem és a műemlékek lenyűgöz minden lépésnél, több mint 2550 éves kulturális örökségünk nyomait fedezheti fel” – mondta Madubhani Perera, a Srí Lanka-i Turizmusfejlesztési Iroda marketing igazgatója, aki a sziget főbb látnivalóit említve így kiemelte a turisztikai kínálatok sokszínűségét. Ez azonban nem minden. – Srí Lanka tökéletes hely azok számára, akik értékelik az aktív pihenést. Kiváló feltételeket nyújt a trekking, rafting, szörfözés, siklóernyőzés, léggömb-repülés, biciklizés, hegyi kerékpározás és golfozás számára. Mindezek nagy érdeklődést keltenek, és elősegítik, hogy Srí Lanka imidzsét emeljék, a közép-európai piac nagyon fontos számunkra ebben a tekintetben – mondta Madubhani Perera.

A Srí Lanka-Hungary Turisztikai Üzleti Fórum a Srí Lankai Turisztikai Promóciós Iroda (SLTPB) által kezdeményezett 2018. évi kelet-európai Roadshow része. Köszönhetően a jól csatlakozó repülőjáratoknak, Magyarországról gyorsan növekszik a beutazó turisták száma, 2017-ben 4951 fő látogatta meg az országot, míg 2018. április végéig 2512 magyar turista érkezett. A mai adatok szerint több mint 2 millió turista érkezett Srí Lankába a világ minden tájáról.

A Srí Lanka-i RoadShow csoportképe

Az amerikai National Geographic Srí Lankát választotta a legjobb 2018. évi tavaszi utazásokat kínáló országnak. Tavaly pedig Srí Lanka kapta a Legjobb Ázsiai Turisztikai Desztináció és Legjobb Ázsiai Kalandturizmus Desztináció Díját a Maldív-szigeteken megtartott Világ Turisztikai Díjátadón, valamint megkapta Conde Nast Reader ‘s Travel Awards 2017 díjat, amit a kedvenc feltörekvő tengerentúli desztinációnak ítélnek oda.

A Turisztikai Promóciós Iroda célja, hogy 2020-ra Srí Lanka legyen az egyik leghitelesebb, legjobb emlékeket ébresztő és legkülönösebb helyeket ajánló turisztikai célpont, évente 4,5 millió turista fogadásával és éves szinten 7 milliárd USA dollár bevételt biztosítva az országnak. Az iroda jelenleg 5 főbb piaci célpontot jelölt meg, melyek: India, Kína, Nagy-Britannia, Németország és Franciaország.

Legyél az első hozzászóló "Srí Lanka idegenforgalma megcélozza Magyarországot, mint forráspiacot" című cikkhez

Szólj hozzá

Your email address will not be published.


*