A régióban a legjobbak között van a budapesti repülőtér az utaselégedettségi felmérésen – számolt be az eredményről közleményben a Budapesti Airport.
Második negyedéve körözi le a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér a régiós versenytársait. A legutóbbi nemzetközi utaselégedettségi felmérésen (ASQ) a budapesti légikikötő a negyedik helyet szerezte meg a kategóriájában hasonló repülőterek között, kimagasló eredményt érve el többek között a tisztaság, a várakozási idő vagy éppen a személyzet kedvessége terén.
Az eredmények maximálisan visszaigazolják azt a több mint 70 milliárd forint összegű fejlesztéssorozatot, amelyet a repülőtér üzemeltetője az elmúlt 3 évben valósított meg a légikikötőben. A Budapest Airport vezetőségének célja, hogy ezt a minőségi színvonalat a jövőben megtartsa, sőt, tovább emelje majd az 1. Terminál újranyitásával és a 3. Terminál megépítésével.