Zöld kampányt indít a Bubbles Club, a Danubius Hotels és az Ensana márkája

Legyél Te is Zöldfülű! szlogennel indít kampányt a 10. születésnapját ünneplő Bubbles Club, a Danubius Hotels és az Ensana szállodák népszerű gyerekbarát szolgáltatása

A Danubius Hotels 2013-ban indította el a gyerekeknek szóló Bubbles Club programját. Az idén jubiláló családbarát szolgáltatás kampányszlogenje – Legyél te is Zöldfülű! – környezetvédelmi tematikára épül. A Bubbles Club ünnepi „zöld” hétvégékkel, környezettudatos animációs programokkal várja egész évben a kicsiket és nagyokat.

2013-ban először találkozhattak a gyerekek a Bubbles Club kabalaállataival, a kedves kis sárkányokkal. A bükfürdői Danubius Hotel Bük, a balatonfüredi Danubius Hotel Marina és Danubius Hotel Annabella, valamint a hévízi Ensana Thermal Aqua családbarát wellness szállodákban életre keltett sárkányos mesevilág családok ezreit szólította meg az elmúlt évtizedben. Az első pillanattól rendkívül népszerű szolgáltatás mottója időtlen: Boldog gyermekek, pihenő szülők – ahogy a vele járó ígéret sem veszít erejéből és csábításából.

„A Bubbles Club jubileumi évét a Legyél Te is Zöldfülű! program keretében a környezettudatosság köré szerveztük. – mondja el Semperger Judit, a Danubius Hotels marketing igazgatója. – A Bubbles Club nagyon büszke az elmúlt 10 évre, melyben 4 szállodájában elérhető gyerekeknek szóló animációs programjai köré több száz törzsvendég család, több mint 11 ezer social media követő épült. Kabalaállatai a sárkányok 3 mesekönyv, 15 mondóka, saját dalok életrehívói. A 10 évfordulón ezt a sikert szerette volna méltón megünnepelni és a sikeres Bubbles Club márkát is a szállodalánc felelőségvállalásának a „Danubius Care”-nek aktív részesévé tenni, azon gondolat alapján, hogy a szemléletformálás már gyermekkorban elkezdődik. A zöld szemlélet alól a nyaralás alatt sincs kibúvó, ezt vallja a Bubbles Club, melynek szerethető sárkányai játékosan fejlesztik a gyermekek és talán a felnőttek öko-szemléletét is.”

A jubileumi kampány a megújult weboldal elindulásával kezdődik. A szállodalánc zöld elköteleződését a gyermekek, gyermekes családok felé a Bubbles szállodákban, a weben és a social mediában folyamatosan kommunikálja.

A 10 éves Bubbles Club kampánya a születésnapi ünneplés köré épül. A fő üzenet a környzetvédelem, cél a szemléletformálás, amely egész évben végigkíséri a gyerekprogramokat. A jubileumi hétvégéken áprilisban, júniusban és októberben családi zöld napokat szerveznek erdei élménypályákkal, öko-játszóházzal, faültetéssel, és természetesen a sárkányok, Drazsé, Dany, Tiko és Yoyo részvételével.

A projekt részeként a környezettudatos animációs aktivitások megismertetnek a szállodák természeti környezetének szépségeivel. Szelektív hulladéktárolók kerülnek a játszószobákba, az újrahasznosítás ötletei és a természetes anyagok megjelennek a kézműves alkotásokban, madárbarát kertek épülnek, QR kódos feladatok hívnak a szállodai környezet megismerésére. Az animátorok edukatív zöld foglalkozásokkal színesítik a tematikus heti programokat, egy szemléletformáló videósorozat is elindul. Fókuszba kerülnek a zöld világnapok, az ökológiai lábnyomot csökkentő játékos ötletek, zöld tippek.

A Bubbles Club szállodákban több ezer gyerek és több ezer család pihen egész évben. A színvonalas szállodai szolgáltatások mellett a család- és gyerekbarát animáció folyamatos fejlesztése és egyre magasabb szintre emelése kiemelt cél a szállodavállalatnál, hogy a Bubbles Club szállodákba érdemes legyen visszatérni a következő 10 évben is.