A díjak átadására 2016. február 10-én, a hagyományos évadnyitó Turizmus és Profit konferenciánkon került sor, melynek megnyitását Dr. Ruszinkó Ádám, az NGM turisztikáért felelős helyettes államtitkára tartotta, aki – az előadását követően – főszerkesztőnkkel, dr. Érsek M. Zoltánnal együtt adta át az okleveleket a legjobb szolgáltatók képviselőinek, a Continental Hotel Budapestben.
Íme a toplista:
„Az év üzleti szállodája” 2015-ben: a Hotel Palazzo Zichy Budapest****, amely magával ragadó hangulatával és vendégközpontúságával érdemelte ki a díjat.
„Az év wellness szállodája” 2015-ben: a Thermal Hotel Visegrád****superior, amely a folyamatosan magas színvonalú szolgáltatásaival tud élvonalban maradni.
„Az év konferencia szállodája” 2015-ben a Corinthia Hotel Budapest*****, amely igazi rendezvényspecialistaként vehette át a díjat.
„Az év tranzit szállodája” 2015-ben: a vecsési Airport Hotel Budapest****superior, amely professzionális szolgáltatásokat nyújt a ferihegyi repülőtér közelében.
„Az év új szállodája” 2015-ben: a Prestige Hotel Budapest, amely különleges építészeti megoldásaival és rendkívül magas színvonalú szolgáltatásaival érdemelte ki a díjat.
„Az év családbarát szállodája” 2015-ben: a noszvaji Oxigén Hotel****superior Family & Spa, amely tudatos családbarát programjaival és szolgáltatásaival nyerte el a vendégek elismerését.
„Az év utazási irodája” 2015-ben: a TENSI, amely több évtizedes megbízhatóságával érdemelte ki a díjat.
„Az év légitársasága” 2015-ben: a Turkish Airlines, amely kiváló menetrendjével és szolgáltatásaival vívta ki a legjobbaknak járó elismerést.
„Az év legjobb üzleti osztálya” 2015-ben: a Qatar Airways, amely ötcsillagos business osztályú szolgáltatásaival érdemelte ki a díjat.
„Az év turisztikai fejlesztése” 2015-ben: Eger belvárosa, melynek megújulásával történelmi és turisztikai szempontból is növelte a város vonzerejét.
„Az év élményfürdője” 2015-ben: a Gyulai Várfürdő, amely folyamatos és tudatos fejlesztés eredményeként vált a régió egyik meghatározó élményfürdőjévé.
„Az év gyógyfürdője” 2015-ben: a Széchenyi Gyógyfürdő és Uszoda, amely páratlan hangulatával és különleges szolgáltatásaival érdemelte ki a díjat.
„Az év fővárosi étterme” 2015-ben: a BOCK BISZTRÓ, amely a mára legendássá vált séf, Bíró Lajos izgalmas konyhájának kiváló ételeivel nyerte el az elismerést.
„Az év turisztikai képviselete” 2015-ben: a Német Turisztikai Hivatal Magyarországi Képviselete, mely ügyfélközpontúságával érdemelte ki a díjat.
„Az év turisztikai városa” 2015-ben: Nyíregyháza, amely az elmúlt évek több milliárdos fejlesztései mellett azzal érdemelte ki az elismerést, hogy a Sóstó Gyógyfürdő komplexum látogatóinak száma először haladta meg a rekordnak számító félmillió főt. A megyeszékhelyen évről évre, az országos átlagot meghaladó mértékben nőtt a turisták és a vendégéjszakák száma. Emellett a nyíregyházi Állatpark lett 2015-ben Európa legjobb állatkertje, az 500 ezer látogató alatti kategóriában.
„Az év turisztikai befektetője” 2015-ben: a Mellow Mood Group, amely a belváros ékességének számító Párisi Udvar felújításával hoz létre luxus színvonalú turisztikai attrakciót.
„Az év vidéki étterme” 2015-ben: az encsi Anyukám Mondta, amely egyedi gasztronómiai koncepciójával az egész országot meghódította. (A tulajdonosok külföldi tartózkodás miatt nem tudtak a díjátadón részt venni.)
Gratulálunk a díjazottaknak és mindazoknak, akik a kiváló színvonal létrejöttében szaktudásukkal közreműködtek!
Legyél az első hozzászóló "A 2015-ös év legjobb turisztikai szolgáltatói" című cikkhez