A Német Turisztikai Hivatal (DZT) 2019-ben a már bemutatott 100 éves a Bauhaus elnevezésű kampány mellett digitális marketing-támadást is indít German Summer Cities címmel.
A kampány kiegészítéseként akciós hetek és pop-up rendezvények lesznek számos küldőpiacon. A partnerek számára közreműködési lehetőséget kínálnak a többnapos külföldi rendezvényeken, illetve minden online csatornán is. A #GermanSummerStories hashtag összefogja az összes közösségi média aktivitást.
„A városi és kulturális utazások piacvezetőjeként öt csoportban folytatjuk a történetmesélésünket. Az „Urban City” csoport olyan témákkal érkezik, mint a nagyvárosi hangulat, a shopping, vagy a tetőbárok. A vidéki területeket a „Romantik” csoport veszi górcső alá, méghozzá a kis történelmi városok, a kastélyok és kertek, a borrégiók és a hagyományos gasztronómia témáin keresztül. A németországi nyaralás is számos vonzó ajánlatot kínál, ezek a „Nyaralás a vízparton” csoportban játszanak nagy szerepet: itt tengerparti élményekről, fürdőhajókról, beach klubbokról, sziget-feelingről, tavakról, tutajozásról, gőzhajós kirándulásról, lakóhajós nyaralásról a folyókon és tavakon, illetve még sok más témáról hallhatunk.
A nemzetközi utazók számára vonzó „Művészet és kultúra” csoportban múzeumok és kiállítások, ipari kultúra, zene és showműsorok, valamint szabadtéri rendezvények kapnak helyet. Végül pedig a „Látnivalók” csoport az, amely bemutatja az úti cél Németország látványosságait: a hamburgi Elbphilharmonie-tól kezdve a Zollverein-bányaművön és a Brandenburgi-kapun keresztül egészen a Neuschwanstein-kastélyig és a Hohenzollern-várig Németország más desztinációkhoz képest számos kiemelt látnivalóval rendelkezik. A 16 szövetségi állam látnivalóinak vonzó prezentációja garantálja az utazások számának növekedését – részletezte az új kampányt Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke.