Aquaworld Resort Budapest – Check In, Chill Out

Akár egy tengerparti, mégis nagyvárosi szállodakomplexum. Ezt nyújtja a régi-új ismerős, az Aquaworld Resort Budapest, amely szolgáltatásait és nevét egyesítve üzemel tovább. 2014. december 8-tól Aquaworld Resort Budapest néven működik a Ramada Resort – Aquaworld Budapest****superior Szálloda, az Aquaworld Élményfürdő és az Oriental SPA Wellness- és Fitneszközpont. Az eddig is azonos helyen, közös szolgáltatást nyújtó, mégis különböző márkanéven megjelenő intézmények egyesítése, a szálloda esetében a nemzetközi márkanév elhagyása a korábbinál is egységesebb szolgáltatást ígér a vendégek számára.

A névváltás és egységesítés oka egyszerű: a száz százalékban magyar tulajdonú, korábbi Ramada Resort – Aquaworld Budapest****superior Hotel és Élményfürdő hat évig volt tagja a nemzetközi Ramada szállodaláncnak. Piacon elért eredményeinek köszönhetően a komplexum vezetősége most látta elérkezettnek az időt, hogy önálló és egységes márkanév alatt folytassa tevékenységét, további minőségfejlesztéssel kiszolgálva a hazai és nemzetközi vendégek igényeit.

Pfandler Katalin, az Aquaworld Zrt. elnök-igazgatója ezzel kapcsolatban azt mondja: a névváltás időzítése nem véletlen, hiszen most jár le a Ramada szállodalánccal kötött hatéves névhasználati, franchise szerződésük. A három márkanév egységesítése azonban a közös márkanév megteremtésénél is többről szól. – Már a kezdetektől szerettünk volna saját, önálló márkanévvel jelen lenni a piacon, és most érezzük, hogy ez a váltás időszerű: a piaci visszajelzések alapján minden tekintetben éretté váltunk az önállóságra – magyarázza az elnök-igazgató. – Mára a vendégeink is megismerték, megszerették nevünket, szolgáltatásainkat, így biztosak lehetünk abban, hogy a már ismerősen csengő, az egész komplexum sokoldalúságát kifejező Aquaworld Resort Budapest márkanév idehaza és külföldön egyaránt vonzó lesz.

Pfandler Katalin kiemeli: az önállóság mellett továbbra is nagy hangsúlyt helyeznek a legmagasabb szintű nemzetközi sztenderdek átvételére, betartására. Ezért meghívásos pályázaton választották ki a szakma elismert nemzetközi szereplőjének számító VAMED Vitality Worldöt, amely a legújabb trendeket követve biztosítja a budapesti szállodakomplexum nemzetközi színvonalú üzemelését. Amire garancia, hogy a wellness, medical turizmus és spa területén két évtizedes tapasztalattal rendelkező osztrák cég nyolc, hasonló profilú, Ausztriában vezető pozícióban levő fürdőt és resort szállodát üzemeltet. Exkluzív klubja, a Vitality Club 150 ezer tagot számlál. A budapesti szállodakomplexum tulajdonosa továbbra is a tisztán magyar Aquaworld Zrt. marad, a VAMED Vitality World egy vezetőt delegálva, szakmai támogatást nyújt a napi munkához.

Aki az Aquaworld Resort Budapest bármelyik kapuját átlépni, a névtáblaváltozás mellett nem érzékel más változást. Talán csak annyit, hogy a szállodában, a wellness és spában, valamint a régió legnagyobb vízi birodalmában a korábbinál is egységesebb arculatot és szolgáltatási szintet tapasztalhat. A télen és nyáron egyaránt rendelkezésre álló 15 élménymedence és csúszdapark, a gyógyhatású termálvíz, a szépség- és fitneszszolgáltatások, az európai színvonalú fogászat és a minden igényt kielégítő, nagy létszám befogadására is alkalmas konferenciatermek, valamint a négycsillagos szálloda olyan professzionálisan működő élménybirodalmat alkot, ahová a vendégeknek az új szlogennek megfelelően – Check In, Chill Out – csak be kell jelentkezniük, és biztosak lehetnek a tökéletes kikapcsolódásban.

Legyél az első hozzászóló "Aquaworld Resort Budapest – Check In, Chill Out" című cikkhez

Szólj hozzá

Your email address will not be published.


*