Az elmúlt hét évben 171 jelentkező közül 147 szolgáltató kapta meg a kiemelkedő minőségre utaló Díjat, amely 3 évig érvényes, bármikor ellenőrizhető, és a szolgáltatások minőségi romlása esetén visszavonható. Az elmúlt években az utóellenőrzések alkalmával három szállodától és két étteremtől kellett visszavenni a korábban elnyert Díjat, a színvonal látványos csökkenése miatt.
A programra 2008-ban jelentkezőknél a Díj érvényessége az elmúlt évben lejárt, ezért azt ismételt pályázással meg kellett újítani. Így ebben az évben nemcsak az új nyerteseknek adták át a Díjat, hanem azoknak az éttermeknek és szállodáknak is, amelyek már második alkalommal nyerték el a Magyar Turizmus Minőségi Díjat.
A nyertes szállodák és éttermek igazgatói az elismerő oklevelet és a Magyar Turizmus Minőségi Díj táblát a 2012. évi Utazás Kiállítás hivatalos megnyitó ünnepségén vehették át Bánki Eriktől, a Magyar Országgyűlés Sport- és turizmusbizottságának elnökétől és Horváth Gergelytől, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatójától.
MEGÚJÍTÓK:
Hubertus-Hof Étterem Balatonfenyves
Lázár Lovaspark Domony-Domonyvölgy
Aranyhomok Business & Wellness Hotel Kecskemét
Atrium Fashion Hotel Budapest
Danubius Hotel Helia Budapest
Hilton Budapest Budapest
Hotel Azúr Wellness és Konferencia Szálloda Siófok
Hunguest Grandhotel Galya Galyatető
Hunguest Hotel Aqua-Sol Hajdúszoboszló
Hunguest Hotel Freya Zalakaros
Hunguest Hotel Helios Hévíz
ibis Budapest Heroes Square Budapest
Lotus Therme Hotel & Spa Hévíz
Mamaison Residence Izabella Budapest Budapest
NaturMed Hotel Carbona Hévíz
Novotel Budapest Danube Budapest
Radisson Blu Béke Hotel Budapest
Ramada Hotel and Resort Lake Balaton Balatonalmádi
Thermal Hotel Visegrád Visegrád
ÚJ JELENTKEZŐK:
Paprika Csárda Hegyeshalom
Best Western Hotel Ginkgo Sas Hódmezővásárhely
Continental Hotel Zara Budapest
Hubertus-Hof Szálloda Balatonfenyves
Hunguest Hotel Forrás Szeged
La Prima Fashion Hotel Budapest
Mamaison Hotel Andrássy Budapest
A Díj elnyerése nem csak szakmai presztízst jelent, de a Magyar Turizmus Zrt. segítségének köszönhetően, komoly előnyt is biztosít a díjnyertes szolgáltatók piacra kerülésében. Az elmúlt években a társaság minden kiadványában feltüntették a megkülönböztető „Q”/quality/ jelzést, a nyomtatott médiában is népszerűsítették, és a www.itthon.hu honlapon kiemelt ajánlatként jelenítették meg a minőségi szolgáltatást nyújtó szállodákat, éttermeket. Ebben az évben még intenzívebb promóciós tevékenységet terveznek a Díj és a díjnyertes szolgáltatók megismertetésére különböző médiafelületeken.
A Magyar Turizmus Minőségi Díjjal a hazai szolgáltatók számára lehetőség nyílik arra, hogy az objektív szempontrendszer alapján garantált minőségi szolgáltatásaikkal kitűnjenek a turisztikai vállalkozások közül.
A minőség kultúrájának megteremtése, s minél szélesebb körben történő elterjesztése a magyar turisztikai vállalkozások körében, hosszú távon a magyar turizmus versenyképességének növelését eredményezi.
A Díj elnyerése nem csak szakmai presztízst jelent, de a Magyar Turizmus Zrt. segítségének köszönhetően, komoly előnyt is biztosít a díjnyertes szolgáltatók piacra kerülésében. Az elmúlt években a társaság minden kiadványában feltüntették a megkülönböztető „Q”/quality/ jelzést, a nyomtatott médiában is népszerűsítették, és a www.itthon.hu honlapon kiemelt ajánlatként jelenítették meg a minőségi szolgáltatást nyújtó szállodákat, éttermeket. Ebben az évben még intenzívebb promóciós tevékenységet terveznek a Díj és a díjnyertes szolgáltatók megismertetésére különböző médiafelületeken.
A Magyar Turizmus Minőségi Díjjal a hazai szolgáltatók számára lehetőség nyílik arra, hogy az objektív szempontrendszer alapján garantált minőségi szolgáltatásaikkal kitűnjenek a turisztikai vállalkozások közül.
A minőség kultúrájának megteremtése, s minél szélesebb körben történő elterjesztése a magyar turisztikai vállalkozások körében, hosszú távon a magyar turizmus versenyképességének növelését eredményezi.
Legyél az első hozzászóló "Hetedik alkalommal adták át a Magyar Turizmus Minőségi Díjat" című cikkhez