Járvány előtti szinten a KLM karibi és dél-amerikai kínálata

A KLM Holland Királyi Légitársaság tovább bővíti járatai számát, a Karib-térségben és Dél-Amerikában a 2021/22-es téli menetrendi időszakban 17 célállomás lesz elérhető, köztük olyan városok, mint Port of Spain és Bridgetown.

Bár több karibi, dél-amerikai országba sem lehet turistaként egyelőre beutazni és kötelező karantén vár az érkezőkre, több ország is nyitva áll a pihenni vágyók előtt. Aruba, Bonaire és Curacao is sárga besorolású, így a beutazás engedélyezett. A szabályok folyamatosan változnak, ezért a KLM azt javasolja, hogy a klm.traveldoc.aero oldalon foglalás előtt ellenőrizzék az utasok az érvényes előírásokat.

A KLM globális hálózatának kulcsszerepe van a járvány utáni fellendülésben, ezért is tartotta fenn a légitársaság pandémia alatt a lehető legtöbb járatot. Akinek utaznia kellett, az megtehette, emellett az áruszállítás biztosítása, az egészségügyi segédeszközök célba juttatása is zavartalan volt. Ez a stratégia most megkönnyíti a KLM dolgát a járatszám további növelésében, amelyre akkor kerülhet sor, ha enyhülnek a beutazási szabályok. A legfontosabb változások:

  • Már a 2021-es nyári menetrendben annyi célállomás érhető el (17) a Karib-térségbe és Dél-Amerikába, mint 2019-ben.
  • Újdonságként a téli menetrendben Port of Spain (Trinidad és Tobago), valamint Bridgetown (Barbados) is felkerül a KLM térképére
  • San José és Liberia (Costa Rica) eddig csak télen, most már a nyári időszakban is foglalható. Havannába és Fortalezába egyelőre nem közlekednek KLM-járatok.
  • A csúcsidőszakban hetente 24 járat közlekedik Aruba, Bonaire és Curacao repülőterére, ez több, mint a 2019-es járatszám.

Pieter Elbers, a KLM elnök-vezérigazgatója azt mondta, rendkívül jó hír, hogy a karibi és dél-amerikai térségbe már több járat érhető el, mint a járvány előtt. Jelenleg a KLM a globális hálózaton a 2019-es kínálat 60 százalékát biztosítja, az utasforgalom pedig a járvány előtti szint 40 százaléka.

Rugalmasság és nagy fokú higiénia a KLM járatain

A KLM minden tekintetben felkészült arra, hogy felelősségteljes vállalatként eljuttassa utasait a célállomásra. A lehető legmagasabb fokú, a higiéniára vonatkozó eljárásokat és sztenderdeket vezetett be, amelyek nem csak a repülőgép fedélzetét, hanem a repülőterek egyes részeit is érintik. Ennek is köszönhetően a KLM az utasélmény kutatásával foglalkozó APEX szervezettől elnyerte a Gyémánt minősítést az egészségvédelmi kategóriában. A KLM emellett a lehető legnagyobb rugalmasságot biztosítja a foglalás, jegymódosítás, vagy lemondás esetén.