Az Oriental Spa után az Aquawold és az Aquaworld Resort Budapest szálloda is várja vendégeit. Lesz éjjeli fürdőzés és családi nap is. Interjú Sivó Rolanddal, az Aquaworld Resort Budapest komplexum igazgatójával.
– Milyen helyzetben érte a komplexumot a novemberben a járvány miatt kötelezővé tett fürdő bezárás?
– A 2020 év első két hónapja várakozáson felül teljesített, ennél fogva bizakodva néztünk a jövő elé, amikor márciusban jött a hideg zuhany és a vírushelyzetre való tekintettel be kellett zárnunk! A menedzsment folyamatosan azon dolgozott, hogy megtartsa az állományt, és érdemben foglalkoztassa őket. Ez kezdeti időszakban némi lemorzsolódás mellett sikerült is. Egy teljes esztétikai és állagmegóváson esett át a ház; festés, burkolás, kertújítás, szobai bútor felújítások, kárpitozás és tisztítás, illetve megvalósultak olyan gépészeti felújítások is, amelyek a folyamatos nyitva tartás nehezen voltak kivitelezhetők
A nyári időszakban teljes üzemmel működtünk, egészen a november 11-i ismételt bezárásig!
A májusi végi nyitáskor a korlátozások miatt alig pár tíz ember lézengett csak a fürdőben, szállodai foglaltság pedig szinte elhanyagolható volt. A június még a tapogatózás hónapja volt, az emberek még féltek, óvatosak voltak éppen ezért a kommunikációnkban is a biztonságos fürdőzést és nyaralást helyeztük fókuszba. A korlátozások enyhítésével az emberek egyre bátrabbak lettek, így a július augusztus hónapokban visszatért a megszokott élet mind a fürdőbe, mind a szállodába.
– Mit tudtak tenni a 2020 őszi zárás után a túlélés érdekében?
– A második bezárást követően ismét a ház felújítása, megújítás került napirendre. Bár üzleti utazót törvényileg fogadhattunk volna, annyira elenyésző volt a kereslet, hogy gazdasági szempontból a bezárás mellett kellett döntenünk. Bízva a mielőbbi nyitásban, ajándékutalványok promotálásával, illetve nyári előfoglalási akciókkal próbáltuk értékesítési tevékenységet folytatni.
– Az újranyitás során mivel várja most a közönséget az Aquaworld és a komplexum?
– A fürdő árait a nyitást követően nem szeretnénk emelni, mert úgy éreztük, hogy erre jelen helyzetben a piac sem reagálna túl jól. Kommunikációban idén is kiemelt szerepet kap a magyar piac „Pestre csábítása”, de köszönhetően a kétoldalú nemzetközi megállapodásoknak, több környező országban is elindítottuk már a „Hurrá, újra nyaralunk” kampányunkat. Ezen kívül szeretnénk családi napokat, rendezvényeket, éjszakai fürdőzéseket is szervezni már az élményfürdőben, illetve az animációs programok terén is erősíteni fogunk, remélhetőleg a családok legnagyobb megelégedésére.