Kinyitott a budapesti Vízibirodalom!

Az Oriental Spa után az Aquawold és az Aquaworld Resort Budapest szálloda is várja vendégeit. Lesz éjjeli fürdőzés és családi nap is. Interjú Sivó Rolanddal, az Aquaworld Resort Budapest komplexum igazgatójával.

– Milyen helyzetben érte a komplexumot a novemberben a járvány miatt kötelezővé tett fürdő bezárás?

– A 2020 év első két hónapja várakozáson felül teljesített, ennél fogva bizakodva néztünk a jövő elé, amikor márciusban jött a hideg zuhany és a vírushelyzetre való tekintettel be kellett zárnunk! A menedzsment folyamatosan azon dolgozott, hogy megtartsa az állományt, és érdemben foglalkoztassa őket. Ez kezdeti időszakban némi lemorzsolódás mellett sikerült is. Egy teljes esztétikai és állagmegóváson esett át a ház; festés, burkolás, kertújítás, szobai bútor felújítások, kárpitozás és tisztítás, illetve megvalósultak olyan gépészeti felújítások is, amelyek a folyamatos nyitva tartás nehezen voltak kivitelezhetők

A nyári időszakban teljes üzemmel működtünk, egészen a november 11-i ismételt bezárásig!

A májusi végi nyitáskor a korlátozások miatt alig pár tíz ember lézengett csak a fürdőben, szállodai foglaltság pedig szinte elhanyagolható volt. A június még a tapogatózás hónapja volt, az emberek még féltek, óvatosak voltak éppen ezért a kommunikációnkban is a biztonságos fürdőzést és nyaralást helyeztük fókuszba. A korlátozások enyhítésével az emberek egyre bátrabbak lettek, így a július augusztus hónapokban visszatért a megszokott élet mind a fürdőbe, mind a szállodába.

– Mit tudtak tenni a 2020 őszi zárás után a túlélés érdekében?

– A második bezárást követően ismét a ház felújítása, megújítás került napirendre. Bár üzleti utazót törvényileg fogadhattunk volna, annyira elenyésző volt a kereslet, hogy gazdasági szempontból a bezárás mellett kellett döntenünk. Bízva a mielőbbi nyitásban, ajándékutalványok promotálásával, illetve nyári előfoglalási akciókkal próbáltuk értékesítési tevékenységet folytatni.

– Az újranyitás során mivel várja most a közönséget az Aquaworld és a komplexum?

A fürdő árait a nyitást követően nem szeretnénk emelni, mert úgy éreztük, hogy erre jelen helyzetben a piac sem reagálna túl jól. Kommunikációban idén is kiemelt szerepet kap a magyar piac „Pestre csábítása”, de köszönhetően a kétoldalú nemzetközi megállapodásoknak, több környező országban is elindítottuk már a „Hurrá, újra nyaralunk” kampányunkat. Ezen kívül szeretnénk családi napokat, rendezvényeket, éjszakai fürdőzéseket is szervezni már az élményfürdőben, illetve az animációs programok terén is erősíteni fogunk, remélhetőleg a családok legnagyobb megelégedésére.