2013-ban 6,5 millió látogatót regisztráltak az oldalon, amely 22 százalékos növekedés 2012-höz képest. Különösen a holland, az amerikai, az angol és a francia piacokon, amelyek rajta vannak Németország tíz legfontosabb küldő piacának listáján. A népszerű turisztikai portál harminc nyelven érhető el: a weboldalt 2013-ban cseh nyelvre is lefordították. Több mint 600 video, 265 modern 360 fokos panorámakép és több mint 12 ezer kép vonzza többek között az internetezőket.
A felhasználóbarát kezdőoldalon a látogató különböző tematikák közül választhat. Innen gyors navigációval érhető el a kért információ. Az érdeklődés központjában különösen a városi utazások és az UNESCO világörökségi helyszínek állnak – e két tartalom esetében 17 százalékos felhasználószám-növekedést ért el az oldal. A DZT a karácsonyi vásárok
külön résszel 2013-ban majd 50 százalékos növekedést ért el az előző év
látogatószámaihoz képest. A kezdőlapba integráltan szintén megtalálható a külföldi látogatók Top 100 látnivalóinak listája.
Hogy a weboldal még vonzóbb legyen a külföldi látogatók számára, a DZT tervei között szerepel, hogy az elkövetkező években tovább építi a képek és videók kínálatát a weboldalán. Idén az egyik legfontosabb történés a honlap új mobil verziója, amelyet a DZT a digitális felhasználás legújabb eredményeinek beépítésével fejlesztett ki és 2014 márciusában mutatott be.
Legyél az első hozzászóló "Németország egy kattintásra" című cikkhez