Skycourt Lounge: földi oázis Ferihegyen

Miközben a repülőtéri üzleti várók, a lounge-ok eredetileg a folyamatosan úton lévő üzletemberek és törzsutasok földi oázisául szolgáltak, a lounge-ok többsége a repüléshez kötődően, ma már a fizetős utasok számára is nyitott. Közéjük tartozik a ferihegyi Skycourt Lounges, amely több, mint kellemes pihenőhely és praktikus munkatér: a gasztronómia terén is kényezteti a betérő vendégeket.

 

Földi kényeztetés a repülés előtt – vagy közben, ha tranzitról, vagyis átszállásról van szó. Erre született meg az üzleti váró, a business lounge fogalma, ami a mai, felgyorsult világunkban is megőrizte eredeti értékét a repülővel utazók körében. Hiszen kell-e annál kellemesebb érzés, hogy a check-in és a biztonsági ellenőrzés után szinte otthoni kényelemre leljünk egy kellemes fotelben, hogy azután az elénk tett újságokból válogatva olvasgassunk, vagy a laptopunkon dolgozzunk a repülőgép indulásáig.

Ezt garantálja a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér tranzitterének galériaszintjén 270 négyzetméteren három helyiségben, letisztult formavilágú munka és étkezőasztalokkal, kényelmes fotelekkel, kanapékkal a megújult Skycourt Lounge. Ahol reggel, délben és este az adott napszakhoz illő, gazdag gasztronómiai kínálattal is garantálják azt, hogy a nap bármely szakában valóban otthon érezze magát az utazó. A „nap bármely időszakát” a szó szoros értelmében vehetjük, hiszen a repüléshez kötődő váró minden reggel 4.30-tól egészen este 9-ig áll a repülésre készülők rendelkezésére. Miközben a Skycort Longe szolgáltatásait az üzemeltető Airport Service által kiszolgált légitársaságok (Air China, Air France-KLM, China Eastern, Egyptair, Tarom) business utasai, valamint a Priority Pass kártyával rendelkezők, illetve az OTP Private Bank meghatározott kártyáinak birtokosai vehetik igénybe térítésmentesen, a lounge prémium szolgáltatásai díjazás ellenében más légiutasok számára is nyitva állnak.

A központi elhelyezkedésű Skycourt Lounge-ban ráadásul arra is figyelnek, hogy a repülés világa mellett az utazási szokások is megváltoztak mára. A komfortos váróban így nemcsak azok érezhetik jól magukat, akik a nagyvárosi rohanásból rövid időre kiszakadva az utazás előtti ellazulásra vágynak, hanem azok is, akik üzletemberként és digitális nomádként az állandó online kapcsolatot – és mellé mobil készülékeik állandó töltését – elvárva a lounge business corner lehetőségeit kihasználva a relaxáció és a munka összhangját keresik maguknak. Azzal a bónusszal, hogy ha kedvük tartja, az egészséges étrend fogásai mellett a kedvenc hidegtálaktól a meleg ételekig és az üdítők, valamint az alkoholos italok gazdag kínálatáig igazán bőséges gasztronómiai kínálatból válogathatnak azért, hogy a Skycourtban valóban a földi oázisban érezék magukat a légi utazás előtt.

 

Érsek M. Zoltán