A Nyíregyházi Turisztikai Nonprofit Kft. aktív együttműködő partnerei részére turisztikai képzéseket szervezett, melyeket a Magyarország-Szlovákia-Románia-Ukrajna ENI Határon Átnyúló Együttműködési Program; HUSKROUA/1702/3.1/0057 kódszámú, „Egyházi kulturális örökség és turizmusfejlesztés Nyíregyházán és Beregszászon” című projekt keretén belül valósított meg. A képzések tanúsítvánnyal zárultak, a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (a továbbiakban: Fktv.) alapján a Nyírvidék Képző Központ Nonprofit Kft. szervezésében.
A képzések első körét a turisztikai szolgáltatók értékesítéssel, illetve marketinggel foglalkozó munkatársai, második részét a vendégekkel személyesen találkozó kollégák részére hirdettük meg – tájékoztatott Furkóné Szaó Marianna, ügyvezető. A hatékonyságnövelés a turizmusban című két napos tréning két különböző téma köré csoportosult. A stressz és kommunikáció című tréning célja az volt, hogy a résztvevők képessé váljanak a hatékonyabb kommunikációra, valamint a stresszkezelésre turisztikai munkájuk során. A második napon elmélyülhettek a turizmus területén alkalmazható online marketing kommunikációs eszközök használatában. Az online marketing képzés során a közösségi média hatásaival a turizmusban, az online reputáció managementtel, email marketing eszközökkel és a Millennials, valamint a Z generáció fogyasztói szokásaival ismerkedhettek a résztvevők.
A március végén megtartott tréning azokat a kollégákat várta, akik a szálláshelyek és attrakciók vendégterében dolgoznak és napi munkájuk során érdemben kommunikálnak a vendégekkel. Már a téma is nagy érdeklődést váltott ki a partnerek körében és rekordszámú jelentkezést generált. A gyakorlatias, jó hangulatban zajlott képzés fejlesztette és megerősítette a résztvevőket a professzionális vendégkommunikáció, illetve a hatékony panaszkezelés módszereiben.
A tréningeket szakmájukban elismert szakemberek dr. Szilágyi Barnabás pszichológus, szakközgazdász és Gyenes Ákos szállodai szakember, tanácsadó, tréner tartották.