Szegény utasok, vagy szegény irodák?

Az angol “Daily Telegraph” összegyüjtötte a 2009-es évben brit utazási irodákhoz és utazásszervezökhöz beérkezett 22.000 panaszból a legaranyosabbakat, amelyeket közlésre is érdemesnek tartottak. Az egyik utas amiatt panaszkodott, hogy “túl homokos volt a strand és ráadásul nem is sárga volt, mint a prospektusban, hanem fehér”. Egy brit párocska azért vágott fel, mert a foglalt két külön egyszemélyes ágy helyett franciaágyas szobát kaptak: “Most terhes lettem. Ez nem történt volna meg, ha az általunk rendelt szobát kaptuk volna és ezért Önöket tesszük felelössé!” – szórt villámokat a menyecske. Egy másik levélben imigyen fakad ki egy feleség: “Az egész szabadságom tönkrement azáltal, hogy a strandunkon mezitelen felsötesttel is napozhattak a nök, ezt szigorúan be kellene tiltani! Ugyanis a férjem egész nap csak azokat a nöket nézte!” Ausztráliába utazók csalódottnak érezték magukat, mert hogy “miért nem láthattunk Sydneyben az utcán kengurukat?” (Az illetékes iroda válasza: “Bizonyára nem ittak eleget, Uram!”). A “futottak még” rovatban szereplö panaszok: “túl sok volt a currys étel Indiában”, “senki nem szólt nekünk elöre, hogy halak lesznek a tengerben és megijedtek a gyerekeink”, “megcsipett egy moszkító és erröl senki nem világositott fel minket elötte, hogy ezek csipni is tudnak”, “egy Aquaparkba mentünk kirándulni és senki nem figyelmeztetett minket, hogy fürdöruhát és törölközöt is vigyünk magunkkal”. Mások a mediterrán országokban szokásos szieszta miatt emeltek panaszt és penzt követeltek volna vissza, mert zárva voltak a boltok délután. Egy idös hölgy spanyolországi útra fizetett be és igen zavarónak találta ottlétekor, hogy ” túl sok spanyol van itt és mindenki spanyolul beszél”. Egy másik vendég arra panaszkodott, hogy Ausztráliában “túl sürü volt a leves és nagyon csipös”. Kiderült, hogy a hús mellé adott szószt kanalazgatta be leves gyanánt. A pálmát mégis az az idös hölgy vitte el, aki szállodai szobájából kétségbeesve hivta fel a rendörséget, hogy azonnal szabaditsák ki onnan. Ugyanis belülröl lógott a piros “Don´t disturb” tábla az ajtókilincsen és azt hitte, nem szabad elhagynia a szobát.

Legyél az első hozzászóló "Szegény utasok, vagy szegény irodák?" című cikkhez

Szólj hozzá

Your email address will not be published.


*