A LOT megcélozta Tokiót

hirdetés

Aki eddig Lengyelországból Japánba szeretett volna utazni, átszállás nélkül nem tehette ezt meg. A Varsó-Narita járat azonban január közepe óta sokak vágyát váltja valóra.

Természetesen nem csak a lengyel állampolgárok, de a Közel- és Kelet-Európában élők is élvezhetik a közvetlen, átszállásmentes útvonal előnyeit. A 10 órás repülés közben a LOT mindent megtesz annak érdekében, hogy utasaik a legnagyobb kényelemben érezzék magukat. A légitársaság heti háromszor, szerdán, pénteken és vasárnap indít járatot a japán fővárosba, míg vissza csütörtökön, szombaton és hétfőn száll fel a gép.

A LOT vezérigazgatója, Marcin Celejewski elmondta, hogy minden kétséget kizáróan ők nyújtják a régió legjobb alternatíváját Japán megközelítésére. Új járatukkal az utasok Prágából és Budapestről is mindössze 12 óra alatt már Tokióban lehetnek.

A közvetlen járat üzembe helyezésének ötlete egy igen nagy rést töltött be a piacon. Annál is inkább, mert a legújabb kimutatások szerint mintegy 300 japán cég rendelkezik lengyel érdekeltségekkel.

A nem kis távolság leküzdésére a világ jelenleg egyik legfelsőbb kategóriás gépét, a Boeing 787 Dreamlinert vetették be. Az utasok LOT Economy, LOT Premium és LOT Business Class osztályokra szóló jegyeket válthatnak.

A Business Classon mindössze 18 férőhely található. Ezek mindegyike egy kis kabin, mely könnyen fekvőhellyé alakítható. A kifogástalan étel-és italkínálat csak hab a tortán. Panaszra a turistaosztályon sincs ok, a kényelmes ülések, a remek ételek és italok, valamint a saját monitor gondoskodnak arról, hogy az a pár óra igen gyorsan elrepüljön.

A fedélzeti személyzet természetesen nem csak az európai, de a japán utasok mindennemű kényelmi feltételeinek biztosítására is fel van készülve. Mindig lesz a járaton egy japánul is beszélő légiutaskísérő, valamint japán újságok, filmek, zenék állnak rendelkezésre.

További információ és jegyvásárlás itt.

Legyél az első hozzászóló "A LOT megcélozta Tokiót" című cikkhez

Szólj hozzá

Your email address will not be published.


*