Közel harminc év után változik a Lufthansa-desing: az eddigi fehér-sárga-kék színkombináció helyett ezután csak sötétebb kéket és fehéret használnak.
Az társaság új arculatát szerdán mutatták be Frankfurtban és Münchenben. A két városban összesen több mint 3000 vendég előtt egy Boeing 747-8-ason és egy Airbus A321-esen debütált az új design.
Carsten Spohr, a Lufthansa-csoport vezérigazgatója emlékeztetett, hogy 1989-ben változtatták meg utoljára a cég arculatát, a Lufthansa fő motívumát, a körben lévő darut pedig több mint 50 éve használják változatlan formában. A vezető kitért arra is: a színek és az arculat cseréje mellett a daru használatának százéves születésnapját, illetve a 2017-es rekordévet is ünneplik, mivel az elmúlt évben a Lufthansa minden eddiginél több, 130 millió utast szállított, és ezzel újra Európa legnagyobb légitársasága lett.
A légitársaság a tükörtojásnak becézett sárga kört kékre, a sárga karikát, illetve a darut fehérre változtatta, hasonlóan a gépek hasához, valamint sötétebb kéket, és más betűtípust használ. Összesen több mint 800 -féle változatot készítettek a különböző arculati tervekből, a gépek átfestése mintegy 7 évbe telik majd, mert csak akkor festenek át egy gépet, vagy cserélik ki a kabinberendezést, ha a karbantartása mindenképpen szükséges.
És emlékeztetőül, hogy milyen volt eddig a design:
Legyél az első hozzászóló "Arculatot vált a Lufthansa, megy a sárga, jön a sötét kék, marad a fehér" című cikkhez