Az európai piacokon szeptember során bevezetett, vadonatúj Tucson azonnal lenyűgöző benyomást tett a kemény versenyt diktáló piaci szegmens ügyfeleire. Számos egyéb említésre méltó eredménye mellett ez volt szeptember legkeresettebb Hyundai modellje, továbbá az első számú szabadidőjármű a teljes németországi piacon, derül ki a Kraftfahrt-Bundesamt ( KBA) jelentéséből. Az új modellre már korábban elkezdhették leadni a megrendeléseket a reménybeli ügyfelek; a mai napig 61 000 darab Tucsonra érkezett be megrendelés: ilyen rövid idő alatt egyetlen más Hyundai modell sem ért el ilyen sikereket még Európában.
Szintén jól teljesített az európai piacokon a Hyundai i20, amelynek az idei évben új lendületet készül adni a strapabíró crossover modellváltozat, az új i20 Active, amelynek gyártása novemberben veszi kezdetét.
Szintén novemberben érkezik az új 1,0 literes T-GDI erőforrás: a kompakt, háromhengeres benzines turbómotor 100 és 120 lóerős kivitelben lesz elérhető. Az új motor a fokozott vezetési élményt kedvező üzemanyag-fogyasztással (akár 4,0 l/100 km*) társítja, a CO2-kibocsátás mindössze 94 g/km*.
„Ahogy egyre fejlődik az európai piac, úgy tartunk lépést a növekedéssel, köszönhetően az új modelleink egyre szélesebb kínálata iránt mutatkozó, fokozott érdeklődésnek.” – mondta Thomas A. Schmid, a Hyundai Motor Europe ügyvezető igazgatója. „A vadonatúj Tucson fantasztikus fogadtatása is jól mutatja, mennyire vonzónak találják az európai vásárlók a Hyundai márkát.”
A legtöbb új Hyundai gépkocsihoz hasonlóan a vadonatúj Tucsont is Európában, Európának tervezték és fejlesztették. A modell a márka csehországi gyártólétesítményében: a Hyundai régiós tevékenységeinek központjában készül.
Legyél az első hozzászóló "A Tucson a Hyundai új sztárja" című cikkhez