Magyar Brands díjas a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum

Magyar Brands díjas a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum

A Büki Gyógyfürdő Zrt. 2017. november 8-án a főszezonzáró sajtótájékoztatóján vette át a Magyar Brands elismerő oklevelet, amelyet az idén is a „Kiváló fogyasztói márka” kategóriában nyert el.

A Magyar Brands célja olyan magyar vonatkozású márkák díjazása, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői itthon és a határon túl is. A Magyar Brands nem csupán a védjegy megkülönböztetéssel, egyszeri alkalommal segíti az adott márkát. A pályázatban részt vevő márkák önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése alapján kapják meg az elismerést. A bizottság döntésében nagy mértékben közrejátszott a fogyasztók körében elvégzett kutatás, amely a márka ismertségére irányult. A 2017-es évben három kategóriában díjazták a magyar márkákat:

  • Kiváló fogyasztói márka
  • Kiváló üzleti márka
  • Innovatív márka

A díjat a Magyar Brands managere, Inzám Andrea adta át Boros László Attilának, a Büki Gyógyfürdő Zrt. vezérigazgatójának.

 

www.bukfurdo.hu

A sajtóeseményen jelent volt Ágh Péter országgyűlési képviselő, aki kiemelte, a fürdő a korábban elnyert, sikeres európai gyógyfürdő minősítés után egy újabb fontos elismerést tudhat magáénak. A Magyar Brands díj aktív segítség a fogyasztók számára, hiszen a kiválóság megtestesítőjeként a vásárlói döntések egyik meghatározó iránytűje. Ágh Péter emlékeztetett arra is, milyen mozgalmas időszak volt az elmúlt háromnegyed év a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum életében: jelenleg is zajlik egy 1,5 milliárd forintos fejlesztési program, mely bátorságra, előrelátásra és a jövőbe vetett hitre vall. Emellett gőzerővel folyik a további projektek előkészítése is, így a Szent Kelemen gyógymedence rekonstrukciója, a gyógyászat teljes megújítása, a fedett fürdő teljes modernizálása, a beléptetőrendszer fejlesztése, napenergiára és termálvízre alapozó energetikai rendszer kiépítése. A desztináció fejlesztése mellé állt Magyarország Kormánya is, hiszen a gyógyhely – fürdőn kívüli -funkcióinak fejlesztéséhez 1 milliárd forintos támogatást nyújt Bük Város Önkormányzatának.

Dr. Németh Sándor polgármester elmondta, Bükön és Bükfürdőn a korábbi évekhez képest 2017-ben emelkedett a vendégéjszakák száma. Az előző évekkel összevetve az osztrák vendégek jelentősen nagyobb számban érkeztek a településre köszönhetően a város és a fürdő Ausztriára fókuszáló kampányainak. Az önkormányzat a magánszállásadók versenyképességét támogatásokkal segíti, melyekre pályázni lehetett: a kiadott engedélyek száma kb. 300-nál jár. A település még mindig július és augusztus hónapokban mutat kiemelt telítettséget, ez többek között a nyári rendezvényeknek is köszönhető. A polgármester kiemelte, fontosnak tartja a turizmussal kapcsolatos képzések magas színvonalát és úgy véli, a turisztikai pályát vonzóvá kell tenni a munkavállalók számára. Ausztria közelsége erős hatással van a helyi munkaerő piacra, ezért külön is örömét fejezte ki amiatt, hogy a fürdőnek lehetősége nyílt az idei évben több alkalommal is emelni a dolgozók bérén.

 

Magyar Brands díjas a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum

A sajtótájékoztatón Boros László Attila, a Büki Gyógyfürdő Zrt. vezérigazgatója szezonértékelő beszédében kifejtette: a 2017-es nyár sikeres volt Bükfürdőn. A Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum látogatószáma a főszezonban 5%-kal több volt a tavalyi évhez képest, amely 94 millió forint többletbevételt jelentett a fürdő számára. Ezt a növekedést a nyári, időként hűvös, esős időjárás sem befolyásolta különösebben, így a fürdőkomplexumban megrendezett programok is rendben lezajlottak. A júniustól szeptember elejéig tartó időszakban a Büki Gyógyfürdő Zrt. 18 hektáros területén minden létesítmény rendben üzemelt.

Új szolgáltatásokkal is bővült a fürdő idén, így még több attrakcióval, családi rendezvényekkel várták a vendégeket mind a fürdőn belül, mind a fürdőn kívül is, amely nagyban köszönhető a helyi partnerekkel való sikeres együttműködésnek. A közös munka eredményeként a városi rendezvények előtt megnyílt a fürdő kapuja: a fürdővendégek a strand területén kaphattak ízelítőt a település által szervezett programokból. A nyári hónapokban a fürdő 175 fő dolgozói létszámmal üzemelt.

A vezérigazgató beszédében kiemelte, hogy a fő cél továbbra is a szezonalitás csökkentése, valamint, hogy a jövőbeni fejlesztéseknek köszönhetően a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum még vonzóbb ponttá válhasson a magyar turisztikai piacon. E cél eléréséhez a nagyobb, kézzel fogható változások 2018-ban valósulnak meg a fürdőben, míg az idei évben főként előkészítő munka folyt.

Legyél az első hozzászóló "Magyar Brands díjas a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum" című cikkhez

Szólj hozzá

Your email address will not be published.


*