A Német Turisztikai Hivatal (DZT) elindított a ‚Germany – Dreams Become Reality‘ kampányát és a három hónapnyi európai határzár után először hirdeti újra a németországi nyaralásokat azután, hogy szomszédos országai felé június 15-én újranyitottak a határok.
“Ez a kampány nagyon is jelzésértékű az európai küldő piacainkon és az Európán belüli utazási szabadság visszaállítását üzeni. A koronavírus-járvány tapasztalataival és ezek tükrében más követelményeket támasztanak a minőséggel, a fenntarthatósággal és az értékállósággal szemben” – fejtette ki Petra Hedorfer, a Német Turisztikai Hivatal (DZT) igazgatóságának elnöke a kampány alapvetéséről.
A kommunikáció fókuszpontjaként éles üzembe kapcsolták a ‚Germany – Dreams Become Reality‘ microsite–ot. Az oldal képekkel és szöveges anyagokkal a kitaposott fősodron kívüli látványosságokhoz, kastélyokhoz és várakhoz, túra- és kerékpáros utakra, konyhaművészeti gyöngyszemekhez és a legszebb németországi autós túrákra csábítja a látogatókat. A kampány részeként programokhoz kacsolódó hirdetés, a B2C és B2B hírlevelek, a sajtómunka és erős közösségi média megjelenés indult el. Ezeket a#GermanyAwaitsYou hashtaggal fogják össze.
A németországi utazási lehetőségek változatos kínálatából merített benyomásokat felvonultató videóklip jól kíséri a kampányt és látható a DZT YouTube csatornáján és a microsite-on is.
A közvetlenül az utazóknak szóló kampányt kísérve a Német Turisztikai Hivatal (DZT) folyamatosan indítja az év második felében a korábbi helyzethez történő visszatérést szolgáló lépéseit. Ezen kívül a Német Turisztikai Hivatal (DZT) tájékoztatja a nemzetközi utaztatásban dolgozó partnereit a koronavírus-válsághoz kapcsolódó naprakész tudnivalókkal, a DZT globális tevékenységével, valamint a 15 legfontosabb küldő piaccal kapcsolatban a DZT online portál trade oldalain.