A két légitársaság vezetői 2014. január 13-án Berlinben tájékoztatták a közönséget arról, hogy az utasok a jövőben hogyan élvezhetik még jobban az e partnerségből származó előnyöket. Wolfgang Prock-Schauer (Chief Executive Officer, airberlin) kiemelte: „Az Etihad Airways légitársasággal kialakított átfogó partnerség számos előnyt hozott az airberlinnek, többek között a 200 millió eurós közös codeshare-forgalomban való részesedésünket, amely irányváltási programunk szerves része.
Napjainkban a légi közlekedési ágazatban elengedhetetlenek a partnerségek. A mi partneri viszonyunk jelentős előnyökkel jár mind az Etihad Airways, mind az airberlin, mind pedig utasaink számára. Az együttműködéssel nemcsak több úti célt és szolgáltatást kínálunk, de a teljes értéklánc mentén élhetünk a közös szinergiahatásokkal is. Ennek köszönhetően az utasok számos előnnyel járó, egyre vonzóbb kínálattal szembesülhetnek, miközben folyamatosan nő a termelékenység és csökkennek a költségek. Az airberlin és az Etihad Airways utasainak visszajelzései ösztönöznek minket arra, hogy folytassuk ezt a kezdeményezést.”
A közös hálózat és a codeshare útvonalak kialakítása után a két légitársaság fokozza közös értékesítési tevékenységét. A tevékenység részeként többek között továbbra is indítanak közös akciókat, amelyekkel a világszerte megtalálható tizenhéz közös értékesítési iroda és a nemzetközi piacokon jelenlévő több mint félszáz képviselet munkáját támogatják.
Az airberlin turisztikai szakértelme az airberlin működésének lényeges alapja, egyben meghatározó eleme a közös járathálózatra kiterjedő értékesítési tevékenységnek is – hangzott el. A partnerség elmélyítésének célja, hogy tovább növekedjen az utasok száma, akik az airberlin és az Etihad Airways hálózatában jelenleg 84 országban összesen 228 úti célhoz utazhatnak el.
James Hogan (President és Chief Executive Officer, Etihad Airways) elmondta: „Partnerségünk két évvel ezelőtti indulása óta jelentősen mélyültek az Etihad Airways és az airberlin közötti üzleti kapcsolatok, ezzel nőtt a hálózatainkban az utasok számára elérhető úti célok és utazási lehetőségek száma, ez pedig lehetővé tette, hogy csaknem 900 ezer utast szállítsunk közös hálózatunkban. Ez alatt az idő alatt az airberlin új üzleti stratégiája jelentős fejlődésen ment keresztül, és az Etihad Airways továbbra is teljes egészében támogatja a légitársaságot és annak vezetőségét. Bízunk abban, hogy az airberlin jó úton jár, hogy ismét jelentős bevételt érjen el, és hogy sikertörténetének következő fejezetébe lépjen.”
A fényképen: Az Air Berlin és az Etihad Airways légiutaskísérőinek gyűrűjében Wolfgang Prock-Schauer és James Hogan a két légitársaság vezetője. Háttérben a partnerséget jelképező festés viselője, az Air Berlin egyik Airbus A320-as repülőgépe. (Forrás: airberlin)
A 2014 januárjától márciusig tartó „Moving Forward” közös médiakampányuk során a németországi reklámokban és marketing-megjelenésekben mutatja be a két légitársaság új partnerségi logóját.
Az airberlin és az Etihad Airways hetente 42 járatot üzemeltet németországi repülőterek és az Egyesült Arab Emirátusok fővárosa, Abu-Dzabi között. 2014 februárjától naponta két járat indul majd Münchenből, így a heti összeköttetések száma 49-re nő.
2013-ban az előző évhez képest 74 százalékkal több, összesen több mint 560 ezer codeshare utas repült a közös hálózaton belül. Jelenleg az Etihad Airways 66 airberlin járatot kínál EY kóddal, míg az airberlin kínálatában 33 Etihad Airways-járat szerepel AB kóddal.
Legyél az első hozzászóló "Közös dizájnnal indít repülőgépet az airberlin és az Etihad Airways" című cikkhez