A világ legjelentősebb sportszer-kereskedelmi áruházlánca, az Intersport – a korábbi egység átalakításával, bővítésével – a közép-kelet-európai régió legnagyobb saját üzemeltetésű áruházát hivatalosan is megnyitotta Budaörsön.
– Mivel Magyarország az egyik legígéretesebben fejlődő piacunk, elkötelezettek vagyunk, hogy itt is a nyugat-európai áruválasztékot és vásárlási élményt teremtsük meg – fejtette ki az áruháznyitás kapcsán Jens Kramny, az Intersport regionális vezetője. Hozzátéve: a cégcsoport magyarországi zászlóshajójának számító budaörsi áruház mellett – több mint 300 ezer eurós fejlesztéssel – már megújult a szombathelyi egység, és 2017-ben további fejlesztések várhatók Magyarországon.
Horváth Csobán, az Intersport Magyarország ügyvezetője szerint az idén 10 éves budaörsi áruház teljes felújítással egybekötött kibővítésével a társaság a nemzetközi trendhez is igazodik, mert a személytelen online rendelés mellett egyre többen igénylik vásárláskor a személyre szóló tanácsokat és a ruhák, eszközök kipróbálását. A több mint 700 ezer eurós beruházással most 800 négyzetméterrel megnövelt, 3000 négyzetméteres áruház ennek megfelelően nemcsak az Intersport legnagyobb saját üzemeltetésű régiós áruháza, hanem a csoport legújabb kereskedelemtechnológiai fejlesztéseit is felvonultatja.
A szakember szerint a tanácsadó típusú értékesítés azért is egyre fontosabb, mert olyan újabb rétegek is a mozgás, a sport irányába fordulnak, akiknek ezen a téren korábban semmilyen tapasztalatuk nem volt. A gyerekeket is így lehet közelebb hozni a sporthoz, eltérítve őket a videojátékok világától, miközben egyre erősebb nemzetközi trend, hogy az 50+-os generáció is – elsősorban egészségmegőrzési céllal – a testmozgás felé fordul, amelyhez a személyes igényeknek megfelelő eszközökre van szüksége. Ugyanakkor a fiatalok körében is folyamatosan növekszik a fitnesz, a futás, síelés és a természetközeli – outdoor – sportok népszerűsége, amihez trendi és elegáns, ugyanakkor a legmagasabb technológiákat képviselő – könnyű, lélegző, vízhatlan –, az időjárási viszontagságok ellen is védelmet nyújtó ruházatot keresnek.
A 2016-ban 6,36 milliárd forgalmú, hazánkban 14 áruházzal rendelkező Intersport Magyarország 2017-ben még további áruházak felújítását, és ehhez kötődően új munkahelyek megteremtését tervezi.
Legyél az első hozzászóló "A régió legnagyobb Intersport áruháza nyílt Budaörsön" című cikkhez